Za úspěchem každé firemní akce stojí nejen pečlivá příprava, ale také tým profesionálů, kteří se starají o její hladký průběh. Tito odborníci z nejrůznějších oblastí spolupracují jako filmový režisér a herecký tým na place. Každý z nich má svou nezastupitelnou roli – od event managera, přes technický tým, až po obsluhu. Jejich úkolem je naplnit potřeby organizátorů a zpříjemnit akci účastníkům.
Jaké klíčové role to u nás v enforu jsou?
Event Manager: koordinátor celé akce
Člověk na této pozici je klientovi k dispozici od samotné poptávky konferenčních prostor až po konečné vyúčtování a fakturaci. Pomáhá mu s jeho vizí a představami a je neocenitelnou oporou v každé fázi organizace eventu. Má na starosti zajištění všech dodavatelů a v den D koordinuje celý realizační tým. Event manager zastřešuje všechny detaily akce a poradí si i s nepředvídatelnými výzvami.
Technik: práce všeho druhu
Technik zajišťuje v eventovém prostoru bezchybnou funkčnost prezentací, mikrofonů, ozvučení a osvětlení. Je nezbytný na akcích, kde se očekává velký počet řečníků anebo streamování či nahrávání obsahu. Ve většině případů postačí jedna technická obsluha, avšak náročnější online a hybridní akce vyžadují techniky ideálně dva.
Cateringový tým: zajištění gastronomického zážitku
Osoby v tomto týmu zodpovídají především za podávání a doplňování jídla a nápojů dle smluvených časů. Dále udržují čistotu stolů a zajišťují, aby všechny potřeby účastníků byly uspokojeny. Dobrá obsluha je klíčová pro plynulý průběh podávání cateringu, což má velký vliv na celkový dojem z akce.
Hosteska: milé uvítání hostů
Hostesku lze využít při vítání hostů v konferenčním prostoru. Může účastníkům vypomoci s věšením kabátů, registrací, orientací na místě a obecně by měla zvládnout zodpovědět jakýkoliv dotaz. Její milé vystupování významně přispívá k pohodě a spokojenosti hostů.
Další osoby na akci
Pro potřeby dokumentace akce lze najmout profesionálního fotografa nebo kameramana. Tyto materiály lze využít pro interní účely, marketing nebo sociální média. Na akcích v enforu jsme již také spolupracovali s tlumočníky, barmany či degustátory.
Každá z těchto rolí přispívá svým dílem k úspěchu plánované události, a proto je důležité, aby byly všechny úkoly a odpovědnosti jasně definovány a komunikovány již před zahájením eventu.