top of page

Vybíráme cateringovou agenturu

Při organizaci firemního eventu je jedním z nejdůležitějších rozhodnutí výběr cateringové agentury. Kvalitní catering může zásadně ovlivnit úspěch akce, protože jídlo a nápoje jsou často tím, co si hosté nejvíce pamatují. Následující tipy vám pomohou vybrat tu nejlepší cateringovou agenturu pro váš firemní event.



Definujte své potřeby


Prvním krokem je určení vašich potřeb. Kolik lidí očekáváte? 30, 50, 70? Jaký typ jídla preferujete? Chcete BBQ, sushi bar, salátový bar? Jaký je váš rozpočet? 20 EUR na osobu, 50 EUR na osobu? Jak dlouho bude akce trvat? 3 hodiny, celý den?


Prozkoumejte reputaci


Důkladně prozkoumejte reputaci potenciálních cateringových agentur. Přečtěte si recenze na stránkách jako je Google Reviews, zeptejte se na doporučení od kolegů a partnerů.


Ověřte licence a certifikáty


Ujistěte se, že vybraná cateringová agentura má všechny potřebné licence a certifikáty. To zahrnuje potravinářské licence (např. HACCP - Hazard Analysis and Critical Control Points), ale také pojištění odpovědnosti, které pokryje jakékoliv škody nebo úrazy, které by mohly nastat během akce.


Vyzkoušejte jídlo


Neměli byste nikdy vybírat cateringovou agenturu bez toho, abyste vyzkoušeli jejich jídlo. Požádejte o degustaci, abyste mohli posoudit kvalitu a prezentaci jídla.


Komunikace a flexibilita


Komunikace s cateringovou agenturou by měla být hladká a efektivní. Agentura by měla být schopna reagovat na vaše potřeby a přání, a měla by být flexibilní v případě změn. Například, pokud se počet hostů změní o 20% týden před akcí, agentura by měla být schopna se přizpůsobit.


Detailní nabídka


Požádejte o detailní nabídku, která zahrnuje všechny náklady. Měli byste mít jasno v tom, co je zahrnuto v ceně a co je účtováno zvlášť. Například, některé agentury mohou účtovat dodatečné poplatky za přepravu, montáž a demontáž zařízení, nebo za extra služby jako je barista nebo sommelier.


Zkušenosti s podobnými akcemi


Je výhodné, pokud má cateringová agentura zkušenosti s podobnými akcemi jako je ta vaše. Například, pokud pořádáte konferenci pro 70 lidí, agentura by měla mít zkušenosti s velkými akcemi a měla by být schopna efektivně reagovat na jakékoliv výzvy, které by mohly vzniknout.


Personál


Kvalitní personál je základem úspěšného cateringu. Ujistěte se, že agentura má dostatek kvalifikovaného personálu, který je schopný poskytnout vynikající servis. Na akci by měla být minimálně 1 obsluhující osoba na každých 20 hostů.


Udržitelnost


V dnešní době je důležité myslet také na udržitelnost. Zvolte cateringovou agenturu, která se zavázala k udržitelným praktikám, jako je používání místních a sezónních surovin, minimalizace odpadu a recyklace. Například, agentura by měla používat biologicky rozložitelné talíře a příbory, nebo by měla nabízet možnost kompostování zbytků jídla.


Objednávka


Před potvrzením objednávky se ujistěte, že jste si všimli všech detailů. Závazná objednávka by měla zahrnovat všechny aspekty služby, včetně ceny, času, množství a typu jídla, storna (např. 50% storno poplatek méně než 7 dní před akcí) a dalších podmínek.


Výběr správné cateringové agentury je klíčový pro úspěch vašeho firemního eventu. S těmito tipy budete připraveni udělat informované rozhodnutí a najít cateringovou agenturu, která splní všechny vaše potřeby a přání.

bottom of page